3 Şubat 2015 Salı

Son zamanlarda ben! (müzik, yemek, makyaj, sergi ve favoriler)



Merhaba
Yeni yıl bana yeni sorumluluklar, heyecanlar ve tabi ki beraberinde yükler getirdi. İlk defa kendi paramı kazanmanın, çalışmanın, gerçek anlamda yorulmanın ne demek olduğunu anlıyorum.Ayrıca tamamen bir tesadüf sonucu uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşımın blogumun sessiz bir takipçisi olduğu öğrendim. Eğer bunu da okursa Cansu'ya sevgiler :) Bu kısımları geçip sizinle paylaşmak istediğim şeylere geçelim.
     Yarı yıl tatilini bol bol gezmeli, kitap okumalı,film izlemeli, yemek yapıp yemeli bir atmosferde geçiriyorum. Bu kek de benim beni tanıyan herkesin tadıp dilinden düşürmediği fazlasıyla istek alan elmalı cevizli tarçınlı kek. Kışa çok güzel gittiğini söylemeliyim. Bir dilim kek bir bardak çay ve bir film ya da kitap. Ohh huzur bu.


Blogum yemek bloguna dönmesin ama mantıya bayılıyorum yahu! 


Eskiden ciddi anlamda kahvaltı yapmadan çıktığım günler için üzülüyorum. En önemli en keyifli öğün.


Veeee yıllardır soluksuz izlediğim benim için bir diziden çok daha fazlası olan, yolda hala müziklerini dinlediğim ve duygulandığım (hasta olduğumu düşünebilirsiniz varsayalım öyleyim) izlediğim en güzel ötesi dizi olarak kalacak olan Muhteşem Yüzyıl.Sergi ile ilgili yazı yazmayı düşünmüyorum.
.Ama gitmeyi düşünen ve soru sormak isteyen olursa yorum olarak bırakın. Sergi de dizi gibi muhteşemdi. Nokta!



Altın yoldan da geçtim ya artık iflah olmam! Elimde bin tane fotoğraf var. Büyüsü kaçmasın diye sadece bunları ekliyorum


Mary lou ben seni bunca zaman nasıl çekmecede bekletmişim.Hatta satmayı bile düşünmüştüm. İyi ki öyle bir saçmalık yapmamışım.Nasıl güzel bir aydınlatıcı bilen bilir.


Geçen gün far paletlerimi serdim. Bir hatıra pozu verdirdim. Burada olmayan bir de Meet Matte var .



Note 07 tekli farı bu aralar çok kullandım. Tek başına smokey bir efekt veriyor.Çok sevdim.



Bu da son zamanlarda keşfedip dilimden düşürmediğim sevimli ve enerjik bir şarkı.

Okuduğunuz için teşekkürler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder