21 Aralık 2014 Pazar

En sevdiğim ay Aralık!






Herkese merhaba

Evet başlıkta okuduğunuz gibi aylardan Aralık yani benim en sevdiğim ay.
Aralık aklıma yeni bir yıl, yeni umutlar, hayaller, hediyeler, eğlence, sevgi, aşk gibi bütün olumlu düşünceleri getiren ay.
Hatta aralık hiç bitmesin ,kış hiç bitmesin ve biz hep yeni yıl heyecanı içinde olalım istiyorum. Ama Aralık su gibi hızlı geçti maalesef. 
Bu arada yazı eşliğinde arka planda dinlemeniz ve huzur bulmanız için en sevdiğim şarkılardan biri olan La serenisma nın linkini bırakıyorum.İçime resmen umut tohumları bırakıyor bu şarkı.


Gelelim gelenek olduğu üzere bu yıl için defterime de yazdığım istek listeme.
* Sevdiklerimle mutlu, huzurlu, hep bir arada olduğumuz sağlıklı bir yıl istiyorum.
*Blogum da olmak üzere bütün hobilerime daha çok zaman ayırmak ve yeni hobiler edinmek istiyorum
*Daha sağlıklı bir hayat için sağlıklı beslenme programına başlamıştım onu tam gaz devam ettirmek istiyorum.
*Çabuk strese giren bir insan olarak stres kontrolü yeteneğimi geliştirmek ve kafaya herşeyi takmayan daha kaygısız bir insan olmak istiyorum
*Çevremdeki bütün negatifliklere rağmen daha pozitif bir insan olmak istiyorum
*Daha çok şükretmek daha çok dua etmek istiyorum
*Daha çok kitap okumak daha çok yeni müzikler keşfetmek istiyorum. Dünyada keşfedilmemiş o kadar güzel şarkı var ki ve keşfedilmeyi bekliyorlar
*Okulumdan mezun olup artık mesleğimi yapmak istiyorum
*Daha iyi bir insan olmak istiyorum.İnsanları oldukları gibi kabullenmeye ve insanları değiştirmemeye çalışacağım bu daha az yorucu olacak.
*Tam gaz aşk aşk aşk olsun bu sene de diğer seneler de hayatımın sonuna kadar hep o olsun hayatımda istiyorum. 
*Veee en can alıcı kısıma geliyoruz.Tutumlu olmayı öğrenmem lazım. Alışverişi minimuma indirmeyi planlıyorum ama eğer bu maddelere inandırıcılık puanı verseydik en düşük puanı bu madde alırdı heralde:)Hof hayat çok pahalı değil mi?

Benim yeni yıl isteklerim bunlardı.Yeni yılın bu yıldan daha iyi geçmesini diliyorum hepimiz için.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder