10 Mart 2014 Pazartesi

Bitenler 2

Merhaba
Bugun ikinci bitenler yazimla karsinizdayim.
Cettua yag emici kagit:cettua markasının bu yag emici kâğıtlarını cok severek kullaniyorum.
Benri yuvarlak disk pamuk:Benri pamuklar vazgeçilmezim.
Avon IInfinite moment parfum:kokusuna asigim asigim asigim.Bende gayet de kaliciydi hayatim boyunca tek bir parfum kullansam bunu kullanirdim
Golden Rose rimel: Fiyatina gore cok iyi bir performans sergiledi cok sevdim
Avon parlatici:yapis yapis bir yapisi vardi rengi de bana gitmedi ama zorladim kendimi ve bitirdim
La ligne dus kremi: Kokusuyla yapisiyla fiyatiyla benden tam puan aldi
Gliss sac spreyi: Bu ya da bir baskasi farketmiyo sac spreyi benim banyo rutinimin vazgeçilmezi.
Az ve oz anlattim bu aralar nedense üstümde bir rehavet vardi ama kendime gelmeye başladim artık rutin yazi sikligima donebilirim.
Sevgiyle kalin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder