7 Mart 2014 Cuma

8 Mart Alisverisim

8 mart alisverisim yazisiyla merhaba
Hasta ve yogun oldugum icin bu hafta yazi paylasimi yapamadim.Ama bu yaziyla kendimi hatirlatmak istedim.Bu indirimde uzun zamandır istedigim ürünleri aldım. Orda karar verip aldigim bir urun yok.Listemdeki ürünleri gittim aldim ciktim.Sansliyim ki istedigim herseyi buldum.
Rimmel wake me up meshur fondoten ulkemize geldiginden beri istiyordum indirimde 11 tl gibi cok uygun fiyata aldim hem de en acik rengi indirimsiz zamanda bile bulunmazken indirimde tek kalmisti kendimi cok sansli hissediyorum.
Maybelline feel pink ruj apocalips nude eclipse ve rimmelin bazi da wish listimdeydi.
Rimmel jumbo kalem far çok guzel bir sampanya rengi. Pratik olacağını düşünüyorum.
Bunlar da Gratis ten aldiklarim.Incelemeleri cok yakinda blogta olacak.
Bu indirimden siz neler aldiniz?
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder