1 Şubat 2014 Cumartesi

Essence I Love Stage Far Bazi

Merhaba
Bugunun konugu bu uygun fiyatli far bazi..
Gorsel icin kusura bakmayın bu etiketler cok cirkin gorunuyor çıkarınca.Essence markası gayet uygun fiyatli ama fiyat performans acisindan gayet başarılı bir marka.Bu far bazi benim ilk ve tek far bazim o yüzden karsilastirma yapamayacagim ancak benim günlük makyajimda bir far bazından beklentilerimi karsiliyor.Urun renkli yani seffaf degil ki ben bu ozelligi cok seviyorum boylece far kullanmadigim gunlerde bile goz kapagimin rengini esitlemek icin kullanıyorum.Farlarin kaliciklarini artiran bu baz en pigmentsiz farlarimi bile kullanilir hale getiriyor.Benim bittikce alacagim ürünlerden.
Bu urunu Gratis ten 7 lira gibi bir fiyata alabilirsiniz
Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder