16 Şubat 2014 Pazar

Bitenler 1

Merhaba merhaba bugun okumayi en sevdigim yazilardan biri olan bitenler serisinin ilk yazisini yayinliyorum.Umarim siz de okumayı seviyorsunuzdur.Hadi baslayalim
Watsons Body Butter:Bu son derece buyuk ve bereketli body butterin su an kakaolusunu kullanıyorum. Bu kokulusunu bir daha alacagimi sanmiyorum.Cunku kokusu ilk baslarda guzelken sonlara dogru cok yapaylasti
Avon Pur Blanca:Bu parfum Avon nun en guzel kokularindan biridir.Cok severek kullandim
Lush Mask of magnaminty:Lush Cosmetic Warrior maskesi favorim olsa da  bu maskeyi de cok sevdim.Cildimi yumuşacık yapti ve puruzsuzlesti.Yine alacagim
Benri Beyaz sabunlu islak mendil:Her indirimde depoluyorum ama artik ara vercem cunku sikilmaya başladım
Freshn soft makyaj temizleme mendili:Fena degildi ama tercih etmem
Alix Avien Pudra:Son derece kapatici kalici puruzsuzlestirici ama sivilce yapiyor bir daha almam
Maybelline BB Krem: Yazisi blogta mevcut
Elidor sac kremi:Bu seriyi cok seviyoru. Sik sik indirome giriyor tek kotu yani cok cabuk bitiyor
Syoss Hacim verici Sac kremi:Saclarimon sadece uçlarına surmeme ragmen guzel bir hacim verdi en kisa zamanda sampuanini da alacagim aynisindan alindi bile
Rexona teens:Kokusu fena degildi ben bu tarz deodorantlari cantama atiyorum
Gliss hair repair sac kremi:banyo sonrasi dolasik sacimi bu tarz urunler olmadan acamam.Bu çeşidi de sradandi
Watsons Dus jeli:Kokusu fena degildi ama cok biyuk miktarda insani sikiyor bir zaman sonra
Nivea dudak balmi:Nemlendirmesi güzel ancak dudakta agirlik yapmasino sevmiyorum

Benim bitirdiklerim bu kadar umarim begenmissinizdir
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder