31 Ocak 2014 Cuma

Yankee Candles alisverisim

Herkese merhabalar
Bugün ilk defa sizlere kozmetik ürünleri disinda bir paylaşımda bulunuyorum.Yankee Candles mis gibi kokan cok orjinal kokulara sahip bir mum markası ve Tepe Home mağazalarında bir standi var.Ben de Tepe Home gibi ev dekorasyonu ile ilgili mağazaları gezmeyi cok severim.Gecen hafta2 günlüğüne Yankee Candles ürünlerinde 2. Urune yuzde elli indirim vardi.Ben de bu alışverişi yaptim ve sizinle paylaşmak istedim.Vanilyali Cupcake kokusunu su an yakiyorum ve odam mis gibi Cupcake kokuyor mutluyum:) Diğer aldigim Home Sweet Home da biraz agir bir koku ama ben mumda hafif agir kokulari seviyorum.Garden Sweet Pea ise digerlerine gore daha hafif ve temiz bir kokuya sahip.Bu tatli mumlugu da 4 liraya gorunce hemen aldim bu markadan boyle fiyata boyle güzel bir sey bulmak cok sasirtici cunku hatta kasadaki kiz bile sasirip defalarca yanindakilere fiyati teyit ettirdi.Mumlarin koku vermesi kücük olduklari ici  cok uogun degil ama odami kokutmaya yetiyor. Uzun saatler yakmama rağmen cok uzun süre gidiyor daha mumun yarisina bile gelmedim 3 gundur 3 saat civari yakiyorum.
Bugunun paylaşımı boyleydi siz de bu markadan mum denediyseniz goruslerinizi bana lutfen yorum olarak birakin.
SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder