29 Ocak 2014 Çarşamba

The Body Shop Dream Unlimited





Herkese merhaba
Bugunun konuğu bu muhteşem parfüm.The Body Shop markasının renkli kozmetik hariç bütün ürünlerini seviyorum.Fırsat buldukça yeni bir ürününü alıp denemek istiyorum.Bu amaçla satın aldığım bir parfüm olan Dream Unlimited çok sevdiğim bir koku oldu ve sınırlı üretimde çıkarılan Dream Unlimited Fresh versiyonunu da aldım.O da önümüzdeki günlerde blogta yerini alacak.
Koku tarif etmekte çok başarılı olmasam da hafif içinde turunçgil barındıran çiçeksi bir koku diyebilirim.Kalıcılık her tende farklılık gösterebilir ama bende orta düzeyde gün içinde tazeleyerek bu eksiği telafi etmeye çalışıyorum.Bir parfümle ilgili söylenebilecek herşey bunlar heralde diyerek ve mağazada koklamanızı önererek postu kapatıyorum.
Son olarak bu parfümü TBS mağazalarından 60 tl civarı satın alabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder