20 Ocak 2014 Pazartesi

Gliss Durulanmayan Saç Spreyi



Herkese merhaba
bugün sizlere daima diğer markalarla dönüşümlü olarak kullandığım bu spreyden bahsetmek istiyorum.Uzun saçlı bir insan olarak banyo sonrası saç tarama işkencesini en katlanabilir hale getiren bu tarz ürünlere bayılıyorum.Gliss 'in bu ürünü cansız ve mat saçlar için ancak bu yönde bir etkisi olduğunu düşünmüyorum.Sadece saçınızı kolayca açıyor, yumuşatıyor ve saçta hoş bir koku bırakıyor.Benim gibi uzun ve karışık saçlı herkese tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. bende bunun almanyadan gelenini denemiştim eşimin yiğeninde vardı gerçekten çok güzel ve kokusuna bayıldım bende bunun serisini almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçı açmak için gerçekten çok güzel bir ürün:)

      Sil
  2. Bencede sadece saç açmak için işe yarıyorlar, yoksa öyle bakım falan yaptıkları yok :(

    YanıtlaSil
  3. Bence de çok fazla bir şey beklememek gerek ama saç açmak bile büyük bir maarifet bazı saçlarda (mesela bende) severek kullanıyorum ben bu ürünü :) Blogumu yeni açtım beklerim :)

    YanıtlaSil